2012. április 9., hétfő

A mindig stilusos Ashley

Kiskoromban nagy Olsen fan voltam, szinte az összes filmüket láttam , bár szinészkedésből ma már lehet nem tudnák magukat fenn tartani. Annál inkább a divatszakmában való szereplésük sokkal inkább hagy nyomot maga után mint a filmszakmában való szereplés volt. De ez már a múlté. Személy szerint én mindig inkább MK-et szerettem jobban, legalábbis a stilusát. De most Ashleyn ez a ruha teljesen ámulatba ejtett, esti kedvenc lett. Ők azok akik valamilyen szinten kiskorom óta inspirálnak és örülök nekik,hogy még mindig hallani felőlök. De hát nem hiába hisz a The Row márka tulajdonosai. Egyébként mostanában elég sokat látom Elizabeth Olsent , (a huguk) mindenféle újságokban szerepelni az aktuális öltözködése miatt. De nekem valahogy nem nyerte el tetszésem, az ikrek nyomába sem érhet!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése