2012. április 1., vasárnap

A fiúk nem sirnak

Nem ismerek olyat aki nem szeretné a Gossipgirlt. Már allig várom,hogy lássam a holnapi részt ugyanis hosszú idő után holnap új résszel jelentkezik mindenki kedvenc sorozata. Vajon Blair és Dan kapcsolata hogy alakul?Ahh már nem birok várni holnapig. Chuck meg vajon tovább küzd Blair kegyeiért? Az én Chuck Bassem vajon küzd értem majd azok után, hogy elküldtem? Miért kell mindig játszani?Mert a fiúk ezt élvezik, számukra az élet és a kapcsolat egy játék akár egy társasjáték amit még kiskoromban játszottunk. De a szüleink akkor miért nem mondták el ezt nekünk? Nem tudok tovább játszani az én francia C. B hasonmásommal, aki egyébként tényleg az. Hogyan vezetheti egy nő a férfit az orránál fogva?Egyébként szerintem erre alkalmatlanok vagyunk, eddig minden kapcsolatomban a férfi volt az irányitó, de ez tulajdonképpen igy van rendjén. A fiúk sosem sirnak a lányok után, vagy csak nem mutatják. Hallgatnak és várnak a megfelelő idöpontig amikor újra lépnek, valószinüleg érzékenyebbek mint a lányok. Ha én lehetnék Blair most Chuckot választanám, de Ő mégsem azt választja hanem inkább Dant. Addig kell valaki amig megkell érte küzdeni és ha már fordul a kocka lehet inkább mást választunk. Hát ez az én esetemben is igy volt...Jah elfelejtettem hogy egy harmadik xy is van a képben sőt még egy zzs is. Upssziii. It`s too complicated!Tiszta gossipgirl a való életem is, de én inkább elöszőr is a holnapit várom.
Csók csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése