2012. április 20., péntek

Memories

Emlék, egy a sok közül. Az utolsó estém volt Siófokon tavaly nyáron amikor lementünk kocsival. Vagyis inkább fel. Egyébként ezt a képet nem rég találtam és azon kivül hogy a háttér nem valami szép, valakinek úgy látszik jó estéje volt, beleértve engem is, szerintem a ruhám fantasztikus. Sajnos tavaly csak egyszer sikerült felvennem de úgy döntöttem idén kicsit átszabom mivel a teteje most már nem tetszik. Sajnos még mindig hamar változik a véleményem, lehet ami tetszik ma holnap már nem fog sőt az is lehet teljesen kileszek tőle. És elmaradhatatlan kellék a táska, Marc by Marc Jacobs 2011 spring summer. Ha nem lennének benne kisbetücskék akár még Louis Vuitton is lehetne, mindenesetre látszik, hogy ki a kreativ igazgatója az LV-nek.:)Csak azért posztoltam ezt a képet mert már nagyon várom a nyarat, nem tudom miért de valahogy ez most más lesz, az első nyár lesz, hogy már nem lopom a napot hanem dolgozom is kivéve amikor hazamegyek pár hétre de akkor aztán engedjük el a hajunkat lesz:))Már allig várom!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése