2012. február 25., szombat

Tavasz váró képek


Szerencsére ma szombat van igy mar idejében elkezdhettem a mai napi blogirást. Nem ugy mint általában amikor este 10re hazaérek,eszek,lefürdök es már allig várom,hogy ágyba kerüljek. Kicsit elkacsintgattam másfele ma es volt időm más blogokat is szemügyre venni. Ezt a pár képet ma találtam és teljesen izgatottá váltam hisz nemsokára tavasz van.(Ez azt jelenti ideje ruhatárat frissiteni.:)) Ez a kedvenc évszakom,ekkor éled minden újja es ekkor a legjobb szerelmesnek lenni. Éljenek a francia ferfiak!:) Egyébként mar regóta nagy szerelmem a viragmintás ruha. Nem hagyhattam ki,hogy ne osszam meg veletek ezeket a csodálatos képeket.Tudom ,hogy már kicsit unalmas ez a sok sok minta de probálok kicsit leállni ezzel a dologgal.Igérem!:)Addig is legyetek jók, ha tudtok;)
Have a nice Saturday!
Xo
Lolaaa

Forras: W Magazine

· Blazer In Floral Print from ASOS
· Botanical Ombre Jeans from Alexander Wang
· Orra Mirrored Pumps from Boutique 9
· Printed Silk Blouse from No. 21
· Cropped Trousers In Floral Print from ASOS
· Holster Draped Front Botanical Dress from Alexander Wang
· Printed Silk Shift Dress from No. 21
· Pencil Skirt In Floral Print from ASOS
· Printed Silk Shorts from No. 21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése