2012. február 26., vasárnap

Kedvencek az Oscar-ról

1.Gwyneth Paltrow Tom Ford
Tökéletes választás a fehér a vörös szőnyegre, egyszerü a ruha de mégis az ékszerek feldobják.

                                                      2.  Michelle Williams -Louis Vuitton
 Eddig nem tartozott a kedvenceim közé ,de mióta az Egy hét Marylinnel cimü filmet láttam a moziban kicsit jobban felfigyeltem rá, mindenesetre a ruha elképesztő, jó választás volt. A pirosnak ezt az árnyalatát imádom.
                                                             3. Milla Jovovics Elie Saab
Amikor elöszőr megpillantottam nem igazán nyerte el a tetszésemet de azóta felkerült a harmadik helyre nálam. Idén a fehér az abszolút nyerő a vörös szőnyegen.

                                                          4. Jennifer Lopez- Zuhair Murad
A nővérem szerint kicsit közönséges ez a ruha...Én inkább meg azt mondom szép csak nem rajta,mindenesetre nagyon tetszik a szabása ,hogy elöl ennyire kivágott. Jennifer egyébként mindig nagyon elegáns és jó izlése de szerintem ezt a ruhát nem rá szabták.

                                                     5. Gulliana Rancic Tony Ward
Anyukám kedvence az idei Oscarról. Szerintem is nagyon szép de nálam csak az ötödik helyre került ez a Tony Ward ruha. Egyébként első ránézésre tiszta Marchesa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése